Często zadawane pytania

Czy otrzymam fakturę vat?
Tak, wystawiamy pełne faktury VAT. Faktura zostanie do ciebie przesłana po złożeniu zamówienia.


W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić poprzez przelewy24 bądź wpłatą na nasze konto bankowe.


Co jeśli moja usługa nie zostanie zrealizowana?
W takim przypadku przysługuję Ci pełne prawo do zwrotu pieniędzy.


Czy dajecie gwarancję na wasze usługi?
Tak, gwarancja przysługuję na 30 dni od zakupu.


Czy mogę otrzymać jakiekolwiek blokady za korzystanie z waszych usług?
Wszystkie nasze działania, są w pełni bezpieczne dla twojego konta i nie ma możliwości otrzymania blokady.


Jak długo będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin, choć w przypadku większych zamówień czas może się nieco wydłużyć.


Czy po dokonaniu zamówienia w Waszym sklepie muszę obawiać się spamu lub natrętnych reklam?
Twoje dane wykorzystujemy tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Informacje podane w formularzu zamówienia są odpowiednio zabezpieczone, nie rozpowszechniamy ich żadnym stronom trzecim.


Gdzie zarejestrowana jest Wasza firma?
W przeciwieństwie do większości firm działających w branży, jesteśmy firmą zarejestrowaną w Polsce.